Norsk Takst Holding AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 409 000 | 10 526 000 | 10 613 000 | 10 632 000 | 10 767 000 | 11 264 000 |
|
|
| Driftsresultat | 91 000 | 692 000 | 663 000 | 742 000 | 1 012 000 | 2 686 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 275 000 | 2 069 000 | 7 848 000 | -1 034 000 | 1 061 000 | 1 319 000 |
|
|
| Årsresultat | 3 155 000 | 1 915 000 | 7 692 000 | -1 197 000 | 827 000 | 726 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 600 000 | 1 897 000 | 2 294 000 | 2 800 000 | 4 875 000 | 5 370 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 17 219 000 | 16 267 000 | 13 196 000 | 5 853 000 | 5 687 000 | 4 350 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 18 138 000 | 14 983 000 | 13 068 000 | 5 375 000 | 6 572 000 | 6 606 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 681 000 | 3 181 000 | 2 423 000 | 3 277 000 | 3 989 000 | 3 114 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 17,2% | 12,3% | 65,0% | 21,8% | 10,6% | |||
| Resultat av driften i % | 0,9% | 6,6% | 6,2% | 7,0% | 9,4% | 23,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 23,6 | 7,4 | 9,4 | 2,9 | 2,0 | 2,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 91,5% | 82,5% | 84,4% | 62,1% | 62,2% | 68,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
