Norse Marin AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 0 | 126 000 | 4 600 000 | 21 997 000 | 18 196 000 | 14 672 000 |
|
|
| Driftsresultat | -166 000 | -573 000 | -1 171 000 | 211 000 | 804 000 | -1 330 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -150 000 | -1 082 000 | 11 309 000 | -881 000 | 470 000 | -1 453 000 |
|
|
| Årsresultat | -129 000 | -1 011 000 | 11 561 000 | -773 000 | 2 485 000 | 1 528 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 14 478 000 | 8 014 000 | 168 000 | 9 760 000 | 8 830 000 | 6 220 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 003 000 | 8 036 000 | 16 928 000 | 2 707 000 | 4 295 000 | 1 405 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 12 027 000 | 12 156 000 | 13 832 000 | 2 274 000 | 3 046 000 | 2 161 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 454 000 | 3 894 000 | 3 264 000 | 10 194 000 | 10 079 000 | 5 464 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -0,9% | 5,5% | 1,8% | 7,9% | ||||
| Resultat av driften i % | -454,8% | -25,5% | 1,0% | 4,4% | -9,1% | |||
| Likviditetsgrad 1 | 0,3 | 2,1 | 5,4 | 0,4 | 0,6 | 0,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 77,7% | 75,7% | 80,9% | 18,2% | 23,2% | 28,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 100 000 | 210 000 | 509 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
