Norrønafly Rakkestad AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 23 988 000 | 18 514 000 | 20 348 000 | 16 493 000 | 15 506 000 | 14 567 000 |
|
|
| Driftsresultat | 382 000 | 1 473 000 | 1 145 000 | 438 000 | -68 000 | -242 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 332 000 | 1 453 000 | 1 111 000 | 448 000 | -79 000 | -276 000 |
|
|
| Årsresultat | 250 000 | 1 151 000 | 862 000 | 437 000 | -73 000 | -276 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 199 000 | 1 168 000 | 1 230 000 | 1 247 000 | 1 335 000 | 1 411 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 800 000 | 9 436 000 | 5 427 000 | 4 230 000 | 3 642 000 | 4 291 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 198 000 | 5 241 000 | 4 090 000 | 3 229 000 | 2 792 000 | 2 865 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 801 000 | 5 363 000 | 2 567 000 | 2 248 000 | 2 185 000 | 2 837 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 4,5% | 17,8% | 19,9% | 9,4% | -0,1% | |||
| Resultat av driften i % | 1,6% | 8,0% | 5,6% | 2,7% | -0,4% | -1,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,1 | 1,8 | 2,1 | 1,9 | 1,7 | 1,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 57,8% | 49,4% | 61,4% | 59,0% | 56,1% | 50,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 692 000 | 750 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
