Norges Cykleforbunds Kompetansesenter AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 8 420 000 | 0 | 0 | 0 | 32 783 000 | 0 |
|
|
| Driftsresultat | -2 206 000 | -1 313 000 | -763 000 | -737 000 | 32 657 000 | -98 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -11 265 000 | -14 931 000 | -2 825 000 | -1 667 000 | 32 656 000 | -96 000 |
|
|
| Årsresultat | -11 265 000 | -14 931 000 | -2 825 000 | -1 667 000 | 32 656 000 | -96 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 185 728 000 | 287 133 000 | 178 885 000 | 98 536 000 | 25 432 000 | 4 788 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 19 369 000 | 11 566 000 | 52 723 000 | 61 033 000 | 73 701 000 | 3 523 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 786 000 | 17 051 000 | 31 982 000 | 34 807 000 | 32 474 000 | -182 000 |
|
|
| Sum gjeld | 199 311 000 | 281 647 000 | 199 625 000 | 124 762 000 | 66 659 000 | 8 493 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -0,7% | -0,3% | -0,3% | -0,5% | 60,8% | |||
| Resultat av driften i % | -26,2% | 99,6% | ||||||
| Likviditetsgrad 1 | 5,4 | 0,6 | 4,3 | 4,7 | 6,0 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 2,8% | 5,7% | 13,8% | 21,8% | 32,8% | -2,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
