Nordisk Auto AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 14 488 000 | 34 301 000 | 56 068 000 | 47 616 000 | 22 333 000 | 24 122 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 893 000 | 520 000 | 6 710 000 | 3 423 000 | 1 386 000 | -1 726 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 874 000 | 522 000 | 6 619 000 | 3 424 000 | 1 341 000 | -1 857 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 467 000 | 403 000 | 5 163 000 | 2 903 000 | 1 046 000 | -1 874 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 671 000 | 190 000 | 268 000 | 334 000 | 323 000 | 328 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 8 541 000 | 11 685 000 | 13 242 000 | 9 096 000 | 6 093 000 | 5 316 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 000 000 | 8 467 000 | 8 064 000 | 2 901 000 | -2 000 | -1 048 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 211 000 | 3 408 000 | 5 446 000 | 6 528 000 | 6 418 000 | 6 692 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -17,8% | 4,2% | 58,5% | 41,4% | 23,0% | |||
| Resultat av driften i % | -13,1% | 1,5% | 12,0% | 7,2% | 6,2% | -7,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 3,9 | 3,4 | 2,4 | 1,4 | 0,9 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 76,0% | 71,3% | 59,7% | 30,8% | 0,0% | -18,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 152 000 | 143 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
