Nord Marin AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 18 633 000 | 22 026 000 | 38 091 000 | 36 184 000 | 34 595 000 | 22 513 000 |
|
|
| Driftsresultat | -760 000 | -115 000 | 350 000 | 3 057 000 | 1 139 000 | -562 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -891 000 | -170 000 | 281 000 | 3 011 000 | 1 128 000 | -559 000 |
|
|
| Årsresultat | -694 000 | -136 000 | 219 000 | 2 348 000 | 879 000 | -438 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 224 000 | 1 348 000 | 1 521 000 | 1 674 000 | 2 213 000 | 1 491 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 14 029 000 | 16 259 000 | 16 735 000 | 10 332 000 | 7 398 000 | 8 546 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 449 000 | 5 143 000 | 5 279 000 | 5 061 000 | 2 712 000 | 1 833 000 |
|
|
| Sum gjeld | 10 805 000 | 12 464 000 | 12 977 000 | 6 946 000 | 6 898 000 | 8 204 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -4,6% | -0,6% | 2,3% | 28,3% | 11,6% | |||
| Resultat av driften i % | -4,1% | -0,5% | 0,9% | 8,4% | 3,3% | -2,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 1,5 | 1,4 | 1,9 | 1,4 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 29,2% | 29,2% | 28,9% | 42,2% | 28,2% | 18,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 639 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
