Norbil AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 65 916 000 | 62 008 000 | 57 748 000 | 61 005 000 | 53 880 000 | 44 964 000 |
|
|
| Driftsresultat | 917 000 | 1 603 000 | -596 000 | 2 424 000 | 1 203 000 | 501 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -326 000 | 313 000 | -1 118 000 | 2 033 000 | 804 000 | 163 000 |
|
|
| Årsresultat | -255 000 | 244 000 | -873 000 | 1 583 000 | 627 000 | 126 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 070 000 | 1 613 000 | 1 307 000 | 1 117 000 | 958 000 | 1 103 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 27 737 000 | 31 077 000 | 22 741 000 | 20 433 000 | 18 806 000 | 17 270 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 793 000 | 4 047 000 | 3 826 000 | 4 474 000 | 2 890 000 | 2 263 000 |
|
|
| Sum gjeld | 25 014 000 | 28 643 000 | 20 222 000 | 17 076 000 | 16 874 000 | 16 110 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 3,1% | 5,7% | -2,6% | 11,9% | 6,4% | |||
| Resultat av driften i % | 1,4% | 2,6% | -1,0% | 4,0% | 2,2% | 1,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,8 | 1,6 | 2,6 | 2,8 | 2,6 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 13,2% | 12,4% | 15,9% | 20,8% | 14,6% | 12,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 628 000 | 0 | 0 | 300 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
