Nesttun Trafikkskole AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 15 570 000 | 15 839 000 | 14 422 000 | 13 238 000 | 11 986 000 | 11 207 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 033 000 | 1 090 000 | 890 000 | 1 046 000 | 1 376 000 | 373 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 864 000 | 912 000 | 812 000 | 947 000 | 867 000 | 259 000 |
|
|
| Årsresultat | 620 000 | 782 000 | 591 000 | 715 000 | 598 000 | 245 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 117 000 | 5 335 000 | 4 467 000 | 3 310 000 | 3 346 000 | 3 541 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 170 000 | 2 669 000 | 2 169 000 | 3 098 000 | 3 132 000 | 1 712 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 922 000 | 2 302 000 | 1 520 000 | 1 629 000 | 1 113 000 | 515 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 364 000 | 5 702 000 | 5 115 000 | 4 780 000 | 5 365 000 | 4 738 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 12,8% | 15,0% | 13,7% | 16,2% | 23,6% | |||
| Resultat av driften i % | 6,6% | 6,9% | 6,2% | 7,9% | 11,5% | 3,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 0,8 | 0,6 | 0,9 | 0,9 | 0,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 35,3% | 28,8% | 22,9% | 25,4% | 17,2% | 9,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 165 000 | 1 070 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
