Nærøysundterminalene AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 494 000 | 3 366 000 | 3 174 000 | 2 718 000 | 1 833 000 | 1 973 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 030 000 | 2 036 000 | 1 485 000 | 1 324 000 | 582 000 | 687 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 708 000 | 1 697 000 | 1 232 000 | 1 137 000 | 304 000 | 420 000 |
|
|
| Årsresultat | 552 000 | 1 324 000 | 961 000 | 887 000 | 237 000 | 328 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 10 857 000 | 11 276 000 | 12 001 000 | 12 751 000 | 13 426 000 | 14 189 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 897 000 | 3 075 000 | 2 532 000 | 2 317 000 | 1 015 000 | 184 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 765 000 | 5 044 000 | 5 316 000 | 5 584 000 | 5 831 000 | 5 593 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 989 000 | 9 308 000 | 9 218 000 | 9 485 000 | 8 610 000 | 8 780 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 8,6% | 14,7% | 10,2% | 9,0% | 4,1% | |||
| Resultat av driften i % | 41,3% | 60,5% | 46,8% | 48,7% | 31,8% | 34,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,4 | 1,3 | 12,5 | 13,7 | 3,2 | 0,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 37,4% | 35,1% | 36,6% | 37,1% | 40,4% | 38,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 50 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
