Nadir Hvaler Fjordcruise AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 11 133 000 | 7 281 000 | 8 423 000 | 5 459 000 | 3 459 000 | 17 251 000 |
|
|
| Driftsresultat | -415 000 | -2 286 000 | -830 000 | -774 000 | -3 204 000 | 2 776 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -480 000 | -2 533 000 | -947 000 | -846 000 | -3 046 000 | 2 579 000 |
|
|
| Årsresultat | -480 000 | -2 928 000 | -739 000 | -660 000 | -2 377 000 | 2 011 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 032 000 | 2 392 000 | 2 924 000 | 705 000 | 466 000 | 523 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 028 000 | 5 454 000 | 5 328 000 | 3 714 000 | 1 902 000 | 6 848 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 467 000 | 447 000 | 374 000 | 613 000 | 672 000 | 3 049 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 593 000 | 7 399 000 | 7 878 000 | 3 806 000 | 1 696 000 | 4 321 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -3,8% | -27,6% | -11,5% | -21,8% | -61,1% | |||
| Resultat av driften i % | -3,7% | -31,4% | -9,9% | -14,2% | -92,6% | 16,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 1,0 | 1,1 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 7,7% | 5,7% | 4,5% | 13,9% | 28,4% | 41,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 45 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
