Ms Radar AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 982 000 | 1 104 000 | 1 055 000 | 1 146 000 | 9 799 000 | 10 068 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 000 | -342 000 | -603 000 | -9 000 | 8 574 000 | 6 940 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 308 000 | -128 000 | -541 000 | 2 000 | 8 125 000 | 6 889 000 |
|
|
| Årsresultat | 174 000 | -100 000 | -422 000 | -135 000 | 6 330 000 | 5 373 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 082 000 | 1 123 000 | 1 164 000 | 1 807 000 | 1 851 000 | 2 652 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 9 630 000 | 9 553 000 | 10 000 000 | 10 356 000 | 14 142 000 | 6 285 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 8 679 000 | 8 505 000 | 8 604 000 | 9 026 000 | 12 161 000 | 5 744 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 033 000 | 2 172 000 | 2 560 000 | 3 137 000 | 3 831 000 | 3 193 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 2,9% | -1,2% | -4,6% | 0,0% | 68,8% | |||
| Resultat av driften i % | 0,1% | -31,0% | -57,2% | -0,8% | 87,5% | 68,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 13,7 | 15,3 | 15,3 | 13,3 | 15,5 | 4,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 81,0% | 79,7% | 77,1% | 74,2% | 76,0% | 64,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 375 000 | 234 000 | 177 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
