Motor Forum AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 92 146 000 | 85 128 000 | 90 432 000 | 104 650 000 | 88 571 000 | 101 387 000 |
|
|
Driftsresultat | 2 141 000 | 3 898 000 | 2 431 000 | 5 099 000 | 6 015 000 | 5 254 000 |
|
|
Resultat før skatt | 2 062 000 | 3 880 000 | 2 451 000 | 5 124 000 | 5 996 000 | 5 241 000 |
|
|
Årsresultat | 1 608 000 | 3 024 000 | 1 912 000 | 3 997 000 | 4 615 000 | 3 982 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 3 934 000 | 1 833 000 | 1 076 000 | 672 000 | 668 000 | 749 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 30 754 000 | 8 547 000 | 4 661 000 | 19 905 000 | 18 609 000 | 14 257 000 |
|
|
Sum egenkapital | 3 440 000 | 3 112 000 | 2 232 000 | 16 098 000 | 12 101 000 | 9 487 000 |
|
|
Sum gjeld | 31 249 000 | 7 268 000 | 3 506 000 | 4 478 000 | 7 176 000 | 5 520 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 9,5% | 48,4% | 18,8% | 25,9% | 35,3% | |||
Resultat av driften i % | 2,3% | 4,6% | 2,7% | 4,9% | 6,8% | 5,2% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 1,2 | 1,5 | 4,7 | 2,7 | 2,7 | ||
Egenkapitalandel i % | 9,9% | 30,0% | 38,9% | 78,2% | 62,8% | 63,2% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Lønn daglig leder(e) | 1 458 000 | 1 011 000 | 1 134 000 | 1 075 000 | 1 045 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .