Møllers Autoprodukter AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 14 345 000 | 10 794 000 | 9 388 000 | 10 232 000 | 9 541 000 | 9 612 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 549 000 | 1 730 000 | 1 094 000 | 1 131 000 | 1 600 000 | 1 437 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 762 000 | 1 757 000 | 1 093 000 | 1 131 000 | 1 605 000 | 1 454 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 154 000 | 1 370 000 | 853 000 | 882 000 | 1 252 000 | 1 134 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 000 | 3 000 | 8 000 | 14 000 | 31 000 | 59 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 8 070 000 | 5 352 000 | 3 381 000 | 3 581 000 | 4 318 000 | 4 946 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 893 000 | 3 739 000 | 2 369 000 | 1 516 000 | 1 434 000 | 1 982 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 179 000 | 1 615 000 | 1 020 000 | 2 078 000 | 2 915 000 | 3 023 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 41,2% | 40,2% | 31,3% | 28,5% | 34,3% | |||
| Resultat av driften i % | 17,8% | 16,0% | 11,7% | 11,1% | 16,8% | 15,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 4,3 | 4,1 | 3,3 | 1,7 | 1,5 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 73,0% | 69,8% | 69,9% | 42,2% | 33,0% | 39,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 431 000 | 494 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
