Mobility AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 94 446 000 | 95 355 000 | 79 943 000 | 54 709 000 | 29 105 000 | 60 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 858 000 | 2 366 000 | 2 527 000 | 2 400 000 | -2 747 000 | -282 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 384 000 | 2 700 000 | 2 542 000 | 2 402 000 | -2 747 000 | -282 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 801 000 | 2 058 000 | 2 058 000 | 2 402 000 | -2 747 000 | -282 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 894 000 | 969 000 | 714 000 | 224 000 | 315 000 | 50 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 23 936 000 | 22 495 000 | 19 827 000 | 14 661 000 | 10 554 000 | 151 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 921 000 | 11 120 000 | 7 745 000 | 7 745 000 | 4 771 000 | -182 000 |
|
|
| Sum gjeld | 17 909 000 | 12 343 000 | 12 796 000 | 7 139 000 | 6 098 000 | 384 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 9,7% | 12,3% | 14,4% | 18,7% | -49,6% | |||
| Resultat av driften i % | 2,0% | 2,5% | 3,2% | 4,4% | -9,4% | -470,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,3 | 1,8 | 1,5 | 2,1 | 1,7 | 0,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 30,7% | 47,4% | 37,7% | 52,0% | 43,9% | -90,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 833 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
