Mo Shipping Agency AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 13 043 000 | 13 202 000 | 13 933 000 | 13 659 000 | 11 502 000 | 11 821 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 739 000 | 1 778 000 | -554 000 | -208 000 | 268 000 | 1 198 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 904 000 | 1 896 000 | -574 000 | -229 000 | 265 000 | 1 240 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 475 000 | 1 468 000 | -471 000 | -174 000 | 199 000 | 957 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 207 000 | 122 000 | 1 276 000 | 123 000 | 90 000 | 125 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 16 401 000 | 13 343 000 | 9 964 000 | 11 004 000 | 10 432 000 | 11 603 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 000 000 | 2 000 000 | 2 000 000 | 2 000 000 | 2 000 000 | 2 000 000 |
|
|
| Sum gjeld | 14 608 000 | 11 465 000 | 9 240 000 | 9 127 000 | 8 522 000 | 9 728 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 13,4% | 16,2% | -4,4% | -1,9% | 2,6% | |||
| Resultat av driften i % | 13,3% | 13,5% | -4,0% | -1,5% | 2,3% | 10,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,2 | 1,1 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 12,0% | 14,9% | 17,8% | 18,0% | 19,0% | 17,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 660 000 | 0 | 686 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
