Mila Bil AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 21 089 000 | 19 951 000 | 18 340 000 | 18 158 000 | 15 582 000 | 14 889 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 191 000 | 1 536 000 | 1 002 000 | 1 537 000 | 1 315 000 | 526 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 081 000 | 1 454 000 | 920 000 | 1 458 000 | 1 195 000 | 356 000 |
|
|
| Årsresultat | 842 000 | 1 134 000 | 717 000 | 1 132 000 | 932 000 | 276 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 238 000 | 3 407 000 | 3 435 000 | 3 371 000 | 3 500 000 | 3 630 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 783 000 | 3 122 000 | 2 801 000 | 2 646 000 | 2 796 000 | 3 418 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 134 000 | 3 751 000 | 3 381 000 | 3 174 000 | 2 961 000 | 2 845 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 886 000 | 2 779 000 | 2 855 000 | 2 842 000 | 3 336 000 | 4 203 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 19,0% | 24,1% | 16,4% | 25,2% | 19,7% | |||
| Resultat av driften i % | 5,6% | 7,7% | 5,5% | 8,5% | 8,4% | 3,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 1,1 | 1,0 | 1,1 | 1,1 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 68,7% | 57,5% | 54,2% | 52,8% | 47,0% | 40,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 376 000 | 462 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
