Mil Shipping Holding AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 212 000 | 180 000 | 180 000 | 180 000 | 0 | 990 000 |
|
|
| Driftsresultat | -366 000 | -141 000 | -122 000 | -92 000 | -69 000 | 680 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 17 130 000 | 27 042 000 | 5 855 000 | 13 163 000 | 6 474 000 | 9 200 000 |
|
|
| Årsresultat | 17 120 000 | 22 466 000 | 5 860 000 | 10 231 000 | 5 084 000 | 7 179 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 12 742 000 | 12 872 000 | 17 153 000 | 17 273 000 | 5 981 000 | 5 583 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 27 992 000 | 24 781 000 | 7 777 000 | 15 570 000 | 8 931 000 | 10 301 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 40 697 000 | 31 577 000 | 17 111 000 | 14 251 000 | 13 519 000 | 13 435 000 |
|
|
| Sum gjeld | 37 000 | 6 076 000 | 7 820 000 | 18 592 000 | 1 392 000 | 2 448 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 44,2% | 87,4% | 22,2% | 56,6% | 42,8% | |||
| Resultat av driften i % | -172,6% | -78,3% | -67,8% | -51,1% | 68,7% | |||
| Likviditetsgrad 1 | 756,5 | 4,1 | 3,6 | 1,3 | 6,4 | 4,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 99,9% | 83,9% | 68,6% | 43,4% | 90,7% | 84,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
