Mil Shipping AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 36 573 000 | 50 491 000 | 24 128 000 | 34 794 000 | 19 765 000 | 25 439 000 |
|
|
| Driftsresultat | 11 433 000 | 21 057 000 | 8 197 000 | 13 787 000 | 6 314 000 | 8 675 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 11 501 000 | 21 554 000 | 8 193 000 | 13 658 000 | 6 668 000 | 8 581 000 |
|
|
| Årsresultat | 8 800 000 | 16 561 000 | 6 288 000 | 10 552 000 | 5 146 000 | 6 616 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 912 000 | 148 000 | 92 000 | 87 000 | 99 000 | 90 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 21 802 000 | 31 299 000 | 10 304 000 | 18 208 000 | 10 125 000 | 13 890 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 31 000 | 30 000 | 30 000 | 30 000 | 30 000 | 30 000 |
|
|
| Sum gjeld | 22 682 000 | 31 416 000 | 10 366 000 | 18 265 000 | 10 194 000 | 13 949 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 43,8% | 104,1% | 59,5% | 97,8% | 57,3% | |||
| Resultat av driften i % | 31,3% | 41,7% | 34,0% | 39,6% | 31,9% | 34,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 1,0 | 1,0 | 1,0 | 1,0 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 0,1% | 0,1% | 0,3% | 0,2% | 0,3% | 0,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 720 000 | 716 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
