Miki Travel AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 19 236 000 | 2 442 000 | 241 000 | 64 957 000 | 124 840 000 | 130 058 000 |
|
|
Driftsresultat | -3 264 000 | -4 808 000 | -6 722 000 | 12 726 000 | 1 799 000 | 232 000 |
|
|
Resultat før skatt | -1 202 000 | -5 567 000 | -7 520 000 | 15 681 000 | 7 132 000 | 2 022 000 |
|
|
Årsresultat | -1 202 000 | -5 567 000 | -7 520 000 | 12 212 000 | 5 561 000 | 1 555 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 1 799 000 | 1 490 000 | 0 | 0 | 22 000 | 37 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 17 383 000 | 13 386 000 | 22 107 000 | 34 009 000 | 46 700 000 | 39 002 000 |
|
|
Sum egenkapital | 12 694 000 | 13 897 000 | 19 463 000 | 26 984 000 | 14 771 000 | 9 210 000 |
|
|
Sum gjeld | 6 488 000 | 980 000 | 2 643 000 | 7 026 000 | 31 951 000 | 29 829 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | -7,1% | -25,5% | -23,9% | 38,9% | 16,6% | |||
Resultat av driften i % | -17,0% | -196,9% | -2789,2% | 19,6% | 1,4% | 0,2% | ||
Likviditetsgrad 1 | 2,7 | 13,7 | 8,4 | 4,8 | 1,5 | 1,3 | ||
Egenkapitalandel i % | 66,2% | 93,4% | 88,0% | 79,3% | 31,6% | 23,6% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 810 000 | 1 293 000 | 345 000 | 1 111 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .