Melby Auto Avdeling Skjetten AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 12 756 000 | 11 716 000 | 9 500 000 | 11 740 000 | 11 783 000 | 14 404 000 |
|
|
| Driftsresultat | 401 000 | -304 000 | -1 013 000 | 86 000 | -378 000 | 883 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 163 000 | -529 000 | -1 207 000 | -81 000 | -502 000 | 780 000 |
|
|
| Årsresultat | 163 000 | -529 000 | -1 207 000 | -81 000 | -455 000 | 598 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 859 000 | 1 140 000 | 995 000 | 1 124 000 | 985 000 | 1 231 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 567 000 | 1 383 000 | 1 972 000 | 2 777 000 | 2 449 000 | 1 893 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -1 568 000 | -1 731 000 | -1 202 000 | -495 000 | -415 000 | 40 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 994 000 | 4 255 000 | 4 170 000 | 4 396 000 | 3 849 000 | 3 083 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 16,6% | -10,7% | -29,4% | 2,5% | -11,1% | |||
| Resultat av driften i % | 3,1% | -2,6% | -10,7% | 0,7% | -3,2% | 6,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 1,2 | 1,7 | 2,6 | 1,1 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | -64,6% | -68,6% | -40,5% | -12,7% | -12,1% | 1,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
