Martemoen Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 51 749 000 | 59 912 000 | 60 146 000 | 50 797 000 | 46 142 000 | 41 856 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 095 000 | 398 000 | 1 066 000 | 764 000 | 1 244 000 | 191 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 985 000 | 279 000 | 988 000 | 662 000 | 1 038 000 | 34 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 543 000 | 214 000 | 761 000 | 508 000 | 804 000 | 25 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 109 000 | 1 102 000 | 1 358 000 | 1 379 000 | 1 779 000 | 2 497 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 14 201 000 | 13 578 000 | 13 603 000 | 12 080 000 | 10 146 000 | 9 307 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 614 000 | 6 071 000 | 5 857 000 | 5 096 000 | 4 588 000 | 3 784 000 |
|
|
| Sum gjeld | 9 696 000 | 8 609 000 | 9 104 000 | 8 363 000 | 7 336 000 | 8 020 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 13,4% | 2,9% | 7,8% | 6,0% | 10,5% | |||
| Resultat av driften i % | 4,0% | 0,7% | 1,8% | 1,5% | 2,7% | 0,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,0 | 1,8 | 1,7 | 1,6 | 1,6 | 1,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 44,0% | 41,4% | 39,2% | 37,9% | 38,5% | 32,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 931 000 | 923 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
