Mark Tomahawk AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| Driftsresultat | -10 357 000 | -2 588 000 | -13 373 000 | -12 760 000 | -13 548 000 | -13 770 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -274 153 000 | -1 277 455 000 | 27 546 000 | 36 790 000 | 6 766 000 | -119 742 000 |
|
|
| Årsresultat | -274 153 000 | -1 277 455 000 | 27 546 000 | 36 630 000 | 6 766 000 | -176 276 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 690 466 000 | 2 658 712 000 | 3 681 436 000 | 3 951 733 000 | 3 089 887 000 | 3 089 887 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 87 807 000 | 67 109 000 | 41 300 000 | 43 770 000 | 869 551 000 | 397 509 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 778 208 000 | 2 724 862 000 | 3 722 317 000 | 3 995 471 000 | 3 958 841 000 | 3 484 075 000 |
|
|
| Sum gjeld | 65 000 | 959 000 | 419 000 | 33 000 | 598 000 | 3 322 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 2,8% | 1,4% | 0,7% | 0,9% | 0,2% | |||
| Resultat av driften i % | ||||||||
| Likviditetsgrad 1 | 1350,9 | 70,0 | 98,6 | 1326,4 | 1454,1 | 119,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 100,0% | 100,0% | 100,0% | 100,0% | 100,0% | 99,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
