Magne Gundersen Kran og Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 26 333 000 | 28 041 000 | 28 126 000 | 21 455 000 | 20 398 000 | 18 322 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 126 000 | 363 000 | 1 849 000 | 181 000 | 1 221 000 | 282 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 084 000 | 406 000 | 1 867 000 | 262 000 | 1 217 000 | 277 000 |
|
|
| Årsresultat | -991 000 | 316 000 | 1 456 000 | 222 000 | 949 000 | 215 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 752 000 | 1 131 000 | 775 000 | 953 000 | 1 176 000 | 979 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 543 000 | 5 759 000 | 7 421 000 | 4 161 000 | 3 942 000 | 3 258 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 616 000 | 2 607 000 | 3 291 000 | 2 530 000 | 2 508 000 | 1 559 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 680 000 | 4 282 000 | 4 905 000 | 2 584 000 | 2 611 000 | 2 678 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -15,6% | 6,2% | 28,8% | 5,3% | 26,1% | |||
| Resultat av driften i % | -4,3% | 1,3% | 6,6% | 0,8% | 6,0% | 1,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 1,4 | 1,6 | 1,7 | 1,6 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 25,7% | 37,8% | 40,2% | 49,5% | 49,0% | 36,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 831 000 | 724 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
