Mælen Maskin & Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 16 971 000 | 15 809 000 | 15 866 000 | 13 686 000 | 12 259 000 | 9 548 000 |
|
|
| Driftsresultat | 323 000 | 265 000 | 1 204 000 | 687 000 | 1 438 000 | 1 011 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 276 000 | 26 000 | 962 000 | 477 000 | 1 292 000 | 880 000 |
|
|
| Årsresultat | 214 000 | 42 000 | 751 000 | 370 000 | 1 005 000 | 686 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 716 000 | 2 347 000 | 9 081 000 | 9 092 000 | 8 146 000 | 3 150 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 158 000 | 2 627 000 | 2 926 000 | 2 560 000 | 4 161 000 | 1 589 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 526 000 | 2 312 000 | 3 337 000 | 2 586 000 | 2 216 000 | 1 211 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 348 000 | 2 661 000 | 8 669 000 | 9 066 000 | 10 091 000 | 3 529 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 6,9% | 5,4% | 10,4% | 5,8% | 16,9% | |||
| Resultat av driften i % | 1,9% | 1,7% | 7,6% | 5,0% | 11,7% | 10,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,8 | 1,4 | 1,4 | 1,4 | 1,6 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 51,8% | 46,5% | 27,8% | 22,2% | 18,0% | 25,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 685 000 | 643 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
