Mæhlum Auto AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 8 090 000 | 8 115 000 | 7 651 000 | 7 568 000 | 6 222 000 | 5 670 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 416 000 | 1 525 000 | 1 592 000 | 1 260 000 | 920 000 | 560 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 427 000 | 1 516 000 | 1 597 000 | 1 266 000 | 921 000 | 560 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 113 000 | 1 181 000 | 1 245 000 | 988 000 | 718 000 | 436 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 870 000 | 3 003 000 | 2 608 000 | 2 428 000 | 2 432 000 | 1 728 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 581 000 | 5 731 000 | 4 960 000 | 4 050 000 | 3 103 000 | 2 988 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 886 000 | 7 073 000 | 5 892 000 | 4 647 000 | 3 660 000 | 2 941 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 566 000 | 1 661 000 | 1 676 000 | 1 832 000 | 1 875 000 | 1 775 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 15,7% | 18,9% | 22,8% | 21,1% | 18,2% | |||
| Resultat av driften i % | 17,5% | 18,8% | 20,8% | 16,6% | 14,8% | 9,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 4,3 | 4,3 | 3,6 | 2,6 | 2,0 | 4,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 83,4% | 81,0% | 77,9% | 71,7% | 66,1% | 62,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 611 000 | 614 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
