M3 Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 22 936 000 | 27 090 000 | 30 170 000 | 27 292 000 | 29 720 000 | 34 829 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 403 000 | -472 000 | -76 000 | 620 000 | 1 292 000 | -783 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 638 000 | -779 000 | -322 000 | 388 000 | 994 000 | -1 135 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 278 000 | -608 000 | -251 000 | 300 000 | 775 000 | -894 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 7 717 000 | 9 955 000 | 13 272 000 | 15 804 000 | 12 496 000 | 14 487 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 235 000 | 5 796 000 | 7 093 000 | 6 025 000 | 6 159 000 | 8 642 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 377 000 | 5 489 000 | 6 097 000 | 4 905 000 | 4 605 000 | 3 831 000 |
|
|
| Sum gjeld | 8 575 000 | 10 262 000 | 14 268 000 | 16 923 000 | 14 050 000 | 19 299 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -8,8% | -2,0% | -0,2% | 3,1% | 6,3% | |||
| Resultat av driften i % | -6,1% | -1,7% | -0,3% | 2,3% | 4,3% | -2,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 1,6 | 1,5 | 1,4 | 1,6 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 38,5% | 34,8% | 29,9% | 22,5% | 24,7% | 16,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
