Lye Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 670 000 | 6 236 000 | 14 453 000 | 13 127 000 | 10 703 000 | 9 964 000 |
|
|
| Driftsresultat | 313 000 | 3 313 000 | 1 865 000 | 1 802 000 | 1 029 000 | 597 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 302 000 | 3 362 000 | 1 739 000 | 1 695 000 | 960 000 | 518 000 |
|
|
| Årsresultat | 235 000 | 2 622 000 | 1 357 000 | 1 322 000 | 749 000 | 404 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 062 000 | 564 000 | 3 668 000 | 3 527 000 | 2 577 000 | 2 193 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 689 000 | 3 777 000 | 6 214 000 | 5 205 000 | 3 361 000 | 2 964 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 293 000 | 2 058 000 | 4 936 000 | 3 779 000 | 2 657 000 | 2 109 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 458 000 | 2 283 000 | 4 945 000 | 4 952 000 | 3 279 000 | 3 049 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 8,2% | 47,6% | 20,2% | 24,6% | 18,6% | |||
| Resultat av driften i % | 11,7% | 53,1% | 12,9% | 13,7% | 9,6% | 6,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 4,2 | 3,1 | 2,6 | 2,6 | 1,7 | 1,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 61,1% | 47,4% | 49,9% | 43,3% | 44,8% | 40,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 624 000 | 638 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
