LPG Norge AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 9 306 000 | 13 002 000 | 25 143 000 | 19 511 000 | 13 026 000 | 9 248 000 |
|
|
| Driftsresultat | -23 000 | -93 000 | 388 000 | -3 771 000 | -2 717 000 | -1 653 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -60 000 | -310 000 | 333 000 | -3 823 000 | -2 757 000 | -1 666 000 |
|
|
| Årsresultat | -60 000 | -279 000 | 804 000 | -3 488 000 | -2 133 000 | -1 377 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 889 000 | 3 482 000 | 2 340 000 | 1 881 000 | 1 947 000 | 155 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 693 000 | 2 272 000 | 14 056 000 | 15 508 000 | 8 205 000 | 5 091 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 860 000 | 3 920 000 | 4 089 000 | 1 615 000 | 1 615 000 | 1 536 000 |
|
|
| Sum gjeld | 722 000 | 1 834 000 | 12 307 000 | 15 774 000 | 8 536 000 | 3 711 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -0,4% | -0,7% | 2,3% | -27,3% | -35,1% | |||
| Resultat av driften i % | -0,2% | -0,7% | 1,5% | -19,3% | -20,9% | -17,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,3 | 1,2 | 1,1 | 1,0 | 1,3 | 1,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 84,2% | 68,1% | 24,9% | 9,3% | 15,9% | 29,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
