Lommedalen Auto AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 11 943 000 | 10 042 000 | 8 549 000 | 9 399 000 | 10 881 000 | 8 704 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 539 000 | 2 410 000 | 1 674 000 | 1 946 000 | 1 878 000 | 210 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 535 000 | 2 411 000 | 1 702 000 | 1 963 000 | 1 885 000 | 186 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 977 000 | 1 881 000 | 1 328 000 | 1 527 000 | 1 470 000 | -3 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 154 000 | 2 748 000 | 2 784 000 | 1 868 000 | 1 216 000 | 544 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 339 000 | 4 193 000 | 3 356 000 | 3 176 000 | 3 407 000 | 2 622 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 724 000 | 3 748 000 | 3 367 000 | 3 539 000 | 2 811 000 | 1 941 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 768 000 | 3 193 000 | 2 773 000 | 1 505 000 | 1 811 000 | 1 225 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 35,2% | 36,9% | 30,4% | 40,6% | 48,4% | |||
| Resultat av driften i % | 21,3% | 24,0% | 19,6% | 20,7% | 17,3% | 2,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 4,2 | 1,3 | 1,2 | 2,1 | 1,9 | 2,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 76,4% | 54,0% | 54,8% | 70,2% | 60,8% | 61,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 714 000 | 659 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
