Lkm 1 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 0 | 0 | 28 000 | 0 | 9 474 000 | 858 000 |
|
|
| Driftsresultat | -920 000 | -856 000 | -825 000 | -966 000 | 8 326 000 | -269 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 10 586 000 | 9 652 000 | -8 816 000 | 14 724 000 | 14 330 000 | 9 529 000 |
|
|
| Årsresultat | 10 193 000 | 9 256 000 | -8 761 000 | 15 032 000 | 12 443 000 | 9 503 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 8 305 000 | 12 365 000 | 12 263 000 | 12 128 000 | 13 822 000 | 11 729 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 118 957 000 | 106 698 000 | 99 165 000 | 109 969 000 | 94 583 000 | 82 703 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 123 616 000 | 115 723 000 | 108 267 000 | 119 093 000 | 105 661 000 | 94 217 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 646 000 | 3 340 000 | 3 161 000 | 3 004 000 | 2 744 000 | 214 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 11,9% | 8,7% | 4,8% | 13,8% | 17,4% | |||
| Resultat av driften i % | -2946,4% | 87,9% | -31,4% | |||||
| Likviditetsgrad 1 | 40,0 | 42,7 | 47,0 | 64,9 | 85,5 | 386,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 97,1% | 97,2% | 97,2% | 97,5% | 97,5% | 99,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 630 000 | 630 000 | 630 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
