Lilletvedt Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 1 876 000 | 2 473 000 | 2 881 000 | 3 282 000 | 3 031 000 | 4 059 000 |
|
|
| Driftsresultat | -156 000 | -41 000 | -145 000 | 26 000 | -95 000 | 125 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -749 000 | -552 000 | -486 000 | -182 000 | -388 000 | -195 000 |
|
|
| Årsresultat | -749 000 | -552 000 | -486 000 | -182 000 | -388 000 | -195 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 919 000 | 4 401 000 | 4 787 000 | 2 960 000 | 4 298 000 | 4 923 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 284 000 | -37 000 | 276 000 | 437 000 | 716 000 | 750 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -3 904 000 | -3 155 000 | -2 603 000 | -2 117 000 | -1 935 000 | -1 548 000 |
|
|
| Sum gjeld | 8 108 000 | 7 520 000 | 7 667 000 | 5 514 000 | 6 949 000 | 7 220 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -3,6% | -0,9% | -3,4% | 0,6% | -1,8% | |||
| Resultat av driften i % | -8,3% | -1,7% | -5,0% | 0,8% | -3,1% | 3,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,3 | -0,2 | 1,0 | 1,3 | 1,4 | 4,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | -92,9% | -72,3% | -51,4% | -62,3% | -38,6% | -27,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 266 000 | 376 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
