Lillebø Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 15 045 000 | 15 275 000 | 10 471 000 | 8 377 000 | 7 905 000 | 8 409 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 133 000 | 2 532 000 | -520 000 | -83 000 | 394 000 | 218 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 464 000 | 1 826 000 | -1 072 000 | -277 000 | 290 000 | 98 000 |
|
|
| Årsresultat | 356 000 | 1 409 000 | -838 000 | -224 000 | 225 000 | 97 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 6 247 000 | 8 265 000 | 10 749 000 | 7 692 000 | 4 270 000 | 4 235 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 311 000 | 5 153 000 | 3 395 000 | 2 555 000 | 2 094 000 | 1 202 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 558 000 | 3 273 000 | 1 864 000 | 2 702 000 | 2 926 000 | 2 701 000 |
|
|
| Sum gjeld | 9 999 000 | 10 145 000 | 12 281 000 | 7 545 000 | 3 438 000 | 2 736 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 8,4% | 18,4% | -4,2% | -1,0% | 6,7% | |||
| Resultat av driften i % | 7,5% | 16,6% | -5,0% | -1,0% | 5,0% | 2,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,1 | 4,3 | 1,8 | 2,6 | 3,7 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 26,2% | 24,4% | 13,2% | 26,4% | 46,0% | 49,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 074 000 | 1 122 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
