Lighthouse Chartering AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 658 000 | 4 942 000 | 5 716 000 | 2 539 000 | 2 974 000 | 1 992 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 065 000 | 670 000 | 2 232 000 | 164 000 | 517 000 | 240 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -960 000 | 849 000 | 2 298 000 | 200 000 | 551 000 | 275 000 |
|
|
| Årsresultat | -960 000 | 659 000 | 1 789 000 | 154 000 | 428 000 | 215 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 835 000 | 1 700 000 | 1 700 000 | 2 200 000 | 1 200 000 | 1 200 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 12 733 000 | 11 533 000 | 12 238 000 | 3 283 000 | 4 040 000 | 4 086 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 391 000 | 4 350 000 | 3 691 000 | 1 902 000 | 1 747 000 | 1 319 000 |
|
|
| Sum gjeld | 11 177 000 | 8 883 000 | 10 247 000 | 3 581 000 | 3 493 000 | 3 967 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -4,5% | 14,3% | 25,9% | 3,7% | 10,5% | |||
| Resultat av driften i % | -29,1% | 13,6% | 39,0% | 6,5% | 17,4% | 12,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,3 | 1,2 | 0,9 | 1,2 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 23,3% | 32,9% | 26,5% | 34,7% | 33,3% | 25,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 160 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
