Lastebiltransport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 941 000 | 7 164 000 | 7 069 000 | 6 425 000 | 9 027 000 | 12 529 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 301 000 | -265 000 | 414 000 | -966 000 | 745 000 | -941 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 341 000 | -269 000 | 385 000 | -1 026 000 | 644 000 | -1 118 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 048 000 | -211 000 | 297 000 | -800 000 | 498 000 | -880 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 944 000 | 1 167 000 | 1 760 000 | 2 726 000 | 2 637 000 | 4 318 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 056 000 | 1 408 000 | 1 358 000 | 875 000 | 2 329 000 | 2 148 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 454 000 | 1 501 000 | 1 712 000 | 1 416 000 | 2 216 000 | 1 718 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 546 000 | 1 075 000 | 1 406 000 | 2 186 000 | 2 750 000 | 4 748 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -56,7% | -9,3% | 12,4% | -22,5% | 13,3% | |||
| Resultat av driften i % | -26,3% | -3,7% | 5,9% | -15,0% | 8,3% | -7,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,7 | 1,8 | 1,3 | 0,7 | 2,3 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 22,7% | 58,3% | 54,9% | 39,3% | 44,6% | 26,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 572 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
