Larsens Motorservice AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 21 898 000 | 17 583 000 | 14 978 000 | 8 811 000 | 7 809 000 | 6 463 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 085 000 | 3 036 000 | 2 553 000 | 854 000 | 770 000 | 336 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 769 000 | 2 714 000 | 2 329 000 | 855 000 | 770 000 | 333 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 160 000 | 2 117 000 | 1 817 000 | 667 000 | 601 000 | 298 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 894 000 | 4 673 000 | 4 741 000 | 5 119 000 | 342 000 | 456 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 065 000 | 6 341 000 | 5 056 000 | 3 839 000 | 3 069 000 | 1 693 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 012 000 | 1 952 000 | 1 815 000 | 1 738 000 | 1 672 000 | 1 461 000 |
|
|
| Sum gjeld | 8 948 000 | 9 062 000 | 7 982 000 | 7 220 000 | 1 739 000 | 688 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 28,5% | 29,2% | 27,3% | 13,8% | 27,7% | |||
| Resultat av driften i % | 14,1% | 17,3% | 17,0% | 9,7% | 9,9% | 5,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,4 | 1,5 | 1,9 | 2,8 | 1,8 | 2,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 18,4% | 17,7% | 18,5% | 19,4% | 49,0% | 68,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 536 000 | 548 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
