Lars Thorbjørnsen Graving og Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 13 447 000 | 12 797 000 | 15 229 000 | 11 534 000 | 10 233 000 | 6 109 000 |
|
|
| Driftsresultat | 249 000 | -400 000 | 498 000 | 972 000 | 1 206 000 | 434 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 65 000 | -763 000 | 229 000 | 832 000 | 1 138 000 | 373 000 |
|
|
| Årsresultat | 51 000 | -595 000 | 175 000 | 646 000 | 885 000 | 261 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 015 000 | 5 269 000 | 6 973 000 | 5 947 000 | 2 505 000 | 2 018 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 865 000 | 1 580 000 | 2 552 000 | 2 836 000 | 2 736 000 | 1 885 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 965 000 | 2 564 000 | 3 159 000 | 2 984 000 | 2 338 000 | 1 453 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 916 000 | 4 284 000 | 6 366 000 | 5 798 000 | 2 902 000 | 2 449 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 4,2% | -4,9% | 5,4% | 13,9% | 26,4% | |||
| Resultat av driften i % | 1,9% | -3,1% | 3,3% | 8,4% | 11,8% | 7,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 0,9 | 1,5 | 1,8 | 1,6 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 40,3% | 37,4% | 33,2% | 34,0% | 44,6% | 37,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 647 000 | 631 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
