Lagerboks Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 5 635 000 | 5 741 000 | 5 545 000 | 5 615 000 | 4 994 000 | 4 562 000 |
|
|
| Driftsresultat | -250 000 | -400 000 | -1 035 000 | -740 000 | -482 000 | -817 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -278 000 | -448 000 | -1 078 000 | -756 000 | -487 000 | -827 000 |
|
|
| Årsresultat | -257 000 | -309 000 | -843 000 | -589 000 | -380 000 | -645 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 806 000 | 3 084 000 | 2 410 000 | 1 937 000 | 1 404 000 | 1 382 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 018 000 | 1 097 000 | 2 041 000 | 1 350 000 | 1 080 000 | 1 279 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 567 000 | 1 640 000 | 1 600 000 | 1 030 000 | 957 000 | 934 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 257 000 | 2 541 000 | 2 851 000 | 2 257 000 | 1 527 000 | 1 727 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -5,6% | -9,2% | -26,7% | -25,6% | -18,7% | |||
| Resultat av driften i % | -4,4% | -7,0% | -18,7% | -13,2% | -9,7% | -17,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,7 | 0,8 | 1,7 | 1,7 | 1,8 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 53,2% | 39,2% | 35,9% | 31,3% | 38,5% | 35,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
