Laft & Bygg AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 13 099 000 | 14 182 000 | 12 956 000 | 10 722 000 | 10 014 000 | 10 379 000 |
|
|
| Driftsresultat | -970 000 | 997 000 | 824 000 | 520 000 | 725 000 | 1 755 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 016 000 | 1 000 000 | 818 000 | 485 000 | 669 000 | 1 697 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 016 000 | 798 000 | 609 000 | 353 000 | 633 000 | 1 697 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 894 000 | 4 547 000 | 4 248 000 | 3 390 000 | 3 710 000 | 2 907 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 353 000 | 3 226 000 | 2 860 000 | 2 593 000 | 1 546 000 | 2 809 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 559 000 | 4 576 000 | 3 778 000 | 3 169 000 | 2 817 000 | 2 184 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 688 000 | 3 197 000 | 3 330 000 | 2 814 000 | 2 440 000 | 3 531 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -13,7% | 14,1% | 13,0% | 9,3% | 13,3% | |||
| Resultat av driften i % | -7,4% | 7,0% | 6,4% | 4,8% | 7,2% | 16,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,2 | 1,1 | 1,2 | 0,9 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 57,0% | 58,9% | 53,1% | 53,0% | 53,6% | 38,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 2 384 000 | 1 681 000 | 1 661 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
