La-SA Marine AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 11 720 000 | 9 480 000 | 9 727 000 | 8 318 000 | 7 799 000 | 4 639 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 630 000 | 1 119 000 | 1 736 000 | 1 507 000 | 938 000 | 927 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 549 000 | 1 015 000 | 1 667 000 | 1 432 000 | 852 000 | 834 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 989 000 | 792 000 | 1 298 000 | 1 117 000 | 663 000 | 651 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 765 000 | 2 542 000 | 2 594 000 | 2 662 000 | 2 549 000 | 2 458 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 983 000 | 4 457 000 | 3 394 000 | 3 021 000 | 3 213 000 | 2 091 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 438 000 | 3 699 000 | 3 483 000 | 2 834 000 | 2 218 000 | 1 555 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 309 000 | 3 298 000 | 2 506 000 | 2 849 000 | 3 543 000 | 2 995 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 35,7% | 17,3% | 29,9% | 26,3% | 18,3% | |||
| Resultat av driften i % | 22,4% | 11,8% | 17,8% | 18,1% | 12,0% | 20,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,7 | 2,2 | 3,1 | 3,3 | 3,3 | 6,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 70,2% | 52,9% | 58,2% | 49,9% | 38,5% | 34,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 696 000 | 584 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
