Kristiansund Karosseri AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 17 621 000 | 19 054 000 | 14 641 000 | 14 370 000 | 13 445 000 | 14 003 000 |
|
|
| Driftsresultat | -3 914 000 | -542 000 | -877 000 | 478 000 | 80 000 | 9 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -4 187 000 | -690 000 | -932 000 | 501 000 | 120 000 | 56 000 |
|
|
| Årsresultat | -3 266 000 | -538 000 | -727 000 | 383 000 | 94 000 | 43 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 277 000 | 2 531 000 | 2 032 000 | 1 644 000 | 1 843 000 | 2 106 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 9 296 000 | 5 278 000 | 3 803 000 | 3 361 000 | 5 970 000 | 5 614 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 8 414 000 | 1 384 000 | 1 922 000 | 2 649 000 | 6 308 000 | 6 214 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 159 000 | 6 425 000 | 3 912 000 | 2 356 000 | 1 505 000 | 1 506 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -39,9% | -7,8% | -16,2% | 7,9% | 1,6% | |||
| Resultat av driften i % | -22,2% | -2,8% | -6,0% | 3,3% | 0,6% | 0,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 3,4 | 2,0 | 2,1 | 2,7 | 4,3 | 4,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 72,7% | 17,7% | 32,9% | 52,9% | 80,7% | 80,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 811 000 | 874 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
