Kræmer Parkeringsanlegg AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 378 000 | 2 721 000 | 2 555 000 | 2 431 000 | 2 287 000 | 2 204 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 157 000 | 1 647 000 | 1 408 000 | 1 327 000 | 1 236 000 | 1 394 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 501 000 | 26 000 | 356 000 | 377 000 | 355 000 | 391 000 |
|
|
| Årsresultat | 391 000 | 20 000 | 278 000 | 294 000 | 367 000 | 391 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 35 505 000 | 36 309 000 | 37 054 000 | 37 859 000 | 38 665 000 | 39 328 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 090 000 | 3 555 000 | 3 746 000 | 3 901 000 | 3 389 000 | 1 319 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 10 045 000 | 9 691 000 | 9 246 000 | 8 800 000 | 8 303 000 | 5 809 000 |
|
|
| Sum gjeld | 28 551 000 | 30 173 000 | 31 555 000 | 32 960 000 | 33 752 000 | 34 837 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 5,9% | 4,4% | 3,6% | 3,2% | 3,0% | |||
| Resultat av driften i % | 63,9% | 60,5% | 55,1% | 54,6% | 54,0% | 63,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 5,9 | 8,6 | 10,1 | 20,5 | 12,7 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 26,0% | 24,3% | 22,7% | 21,1% | 19,7% | 14,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
