Kpm Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 84 941 000 | 76 364 000 | 61 336 000 | 52 673 000 | 46 779 000 | 45 698 000 |
|
|
| Driftsresultat | 719 000 | 1 636 000 | 1 766 000 | -2 106 000 | -251 000 | 569 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 646 000 | 1 548 000 | 1 638 000 | -2 205 000 | -373 000 | 419 000 |
|
|
| Årsresultat | 494 000 | 1 205 000 | 1 267 000 | -1 725 000 | -295 000 | 316 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 161 000 | 1 747 000 | 1 362 000 | 1 493 000 | 1 167 000 | 1 268 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 11 414 000 | 10 951 000 | 8 538 000 | 7 771 000 | 8 330 000 | 6 707 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 939 000 | 2 945 000 | 2 340 000 | 772 000 | 2 498 000 | 1 243 000 |
|
|
| Sum gjeld | 9 637 000 | 9 753 000 | 7 560 000 | 8 491 000 | 7 000 000 | 6 732 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 5,8% | 14,6% | 18,5% | -22,4% | -2,9% | |||
| Resultat av driften i % | 0,8% | 2,1% | 2,9% | -4,0% | -0,5% | 1,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 1,2 | 1,3 | 0,9 | 1,4 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 23,4% | 23,2% | 23,6% | 8,3% | 26,3% | 15,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 772 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
