Kongensgate 20a AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 951 000 | 3 811 000 | 3 689 000 | 4 128 000 | 4 335 000 | 249 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 101 000 | 1 576 000 | 1 836 000 | 2 191 000 | 2 859 000 | 114 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 502 000 | 1 692 000 | 1 807 000 | 2 202 000 | 2 940 000 | 114 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 952 000 | 1 320 000 | 1 410 000 | 1 718 000 | 2 293 000 | 89 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 14 007 000 | 19 806 000 | 14 957 000 | 17 203 000 | 19 764 000 | 16 661 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 828 000 | 292 000 | 3 863 000 | 2 481 000 | 569 000 | 365 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 17 079 000 | 17 032 000 | 16 944 000 | 16 811 000 | 16 829 000 | 16 904 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 756 000 | 3 066 000 | 1 876 000 | 2 872 000 | 3 504 000 | 121 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 12,5% | 8,8% | 9,9% | 11,4% | 15,8% | |||
| Resultat av driften i % | 53,2% | 41,4% | 49,8% | 53,1% | 66,0% | 45,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,1 | 0,1 | 2,1 | 0,9 | 0,2 | 3,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 86,1% | 84,7% | 90,0% | 85,4% | 82,8% | 99,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
