Knot Shuttle Tankers 41 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 263 513 000 | 206 957 000 | 65 162 000 | 0 | 0 | 0 |
|
|
| Driftsresultat | 142 001 000 | 78 743 000 | -43 896 000 | -331 000 | -191 000 | -9 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 88 602 000 | 568 000 | -72 663 000 | -2 902 000 | -1 072 000 | -9 000 |
|
|
| Årsresultat | 88 602 000 | 568 000 | -72 663 000 | -2 902 000 | -1 103 000 | -9 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 302 423 000 | 1 318 489 000 | 1 361 352 000 | 417 015 000 | 207 572 000 | 0 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 52 923 000 | 33 431 000 | 86 489 000 | 15 391 000 | 82 809 000 | 32 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 320 501 000 | 231 899 000 | 214 722 000 | 287 385 000 | 290 286 000 | 31 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 034 845 000 | 1 120 020 000 | 1 233 119 000 | 145 022 000 | 94 000 | 1 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 12,7% | 6,1% | -4,7% | 0,0% | -0,1% | |||
| Resultat av driften i % | 53,9% | 38,0% | -67,4% | |||||
| Likviditetsgrad 1 | 2,5 | 0,7 | 0,9 | 0,5 | 880,9 | 32,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 23,6% | 17,2% | 14,8% | 66,5% | 100,0% | 96,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
