Kjeveortoped Line Minster AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 11 006 000 | 10 595 000 | 10 615 000 | 9 457 000 | 8 785 000 | 5 995 000 |
|
|
| Driftsresultat | 4 867 000 | 4 442 000 | 4 563 000 | 3 201 000 | 2 433 000 | 3 302 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 4 884 000 | 4 462 000 | 4 582 000 | 4 545 000 | 2 444 000 | 3 378 000 |
|
|
| Årsresultat | 3 808 000 | 3 472 000 | 3 574 000 | 3 815 000 | 1 904 000 | 2 651 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 346 000 | 389 000 | 15 000 | 15 000 | 15 000 | 15 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 451 000 | 4 975 000 | 5 935 000 | 8 526 000 | 7 386 000 | 3 932 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 31 000 | 62 000 | 68 000 | 72 000 | 2 335 000 | 2 758 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 766 000 | 5 303 000 | 5 882 000 | 8 470 000 | 5 066 000 | 1 189 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 87,5% | 78,9% | 63,3% | 57,2% | 43,8% | |||
| Resultat av driften i % | 44,2% | 41,9% | 43,0% | 33,8% | 27,7% | 55,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,9 | 0,9 | 1,0 | 1,0 | 1,7 | 3,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 0,5% | 1,2% | 1,1% | 0,8% | 31,5% | 69,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 696 000 | 750 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
