Kirkenes Transportsentral AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 541 000 | 10 390 000 | 8 960 000 | 10 411 000 | 10 318 000 | 12 393 000 |
|
|
| Driftsresultat | 498 000 | 36 000 | 192 000 | -148 000 | -441 000 | -91 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 309 000 | -124 000 | 49 000 | -283 000 | -590 000 | -224 000 |
|
|
| Årsresultat | 309 000 | -124 000 | 49 000 | -283 000 | -590 000 | -224 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 043 000 | 918 000 | 996 000 | 1 092 000 | 1 206 000 | 1 327 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 862 000 | 1 514 000 | 1 583 000 | 1 094 000 | 1 529 000 | 1 644 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -1 908 000 | -2 217 000 | -2 093 000 | -2 142 000 | -1 859 000 | -1 869 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 814 000 | 4 649 000 | 4 671 000 | 4 328 000 | 4 594 000 | 4 839 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 23,0% | 1,4% | 8,1% | -6,1% | -15,5% | |||
| Resultat av driften i % | 11,0% | 0,3% | 2,1% | -1,4% | -4,3% | -0,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,3 | 0,4 | 0,4 | 0,3 | 0,5 | 0,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | -100,1% | -91,2% | -81,2% | -98,0% | -68,0% | -62,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 358 000 | 443 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
