Kasland Trafikkskole AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 283 000 | 8 736 000 | 7 400 000 | 6 562 000 | 5 778 000 | 6 589 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 120 000 | 1 438 000 | 932 000 | 833 000 | 484 000 | 688 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 206 000 | 1 488 000 | 942 000 | 825 000 | 443 000 | 633 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 724 000 | 1 164 000 | 711 000 | 660 000 | 324 000 | 545 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 714 000 | 2 973 000 | 1 387 000 | 1 620 000 | 1 795 000 | 2 249 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 070 000 | 1 723 000 | 2 489 000 | 1 656 000 | 1 933 000 | 1 815 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 060 000 | 2 476 000 | 1 852 000 | 1 681 000 | 1 381 000 | 1 957 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 723 000 | 2 220 000 | 2 024 000 | 1 595 000 | 2 347 000 | 2 107 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 42,2% | 34,6% | 26,5% | 24,2% | 12,6% | |||
| Resultat av driften i % | 20,6% | 16,5% | 12,6% | 12,7% | 8,4% | 10,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 0,8 | 1,2 | 1,1 | 1,2 | 1,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 52,9% | 52,7% | 47,8% | 51,3% | 37,0% | 48,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 633 000 | 623 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
