Kåre K Lode Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 65 533 000 | 45 359 000 | 38 599 000 | 56 015 000 | 51 699 000 | 50 946 000 |
|
|
Driftsresultat | 7 531 000 | 1 832 000 | -516 000 | 5 949 000 | 2 587 000 | 1 908 000 |
|
|
Resultat før skatt | 6 731 000 | 1 077 000 | -919 000 | 5 420 000 | 2 245 000 | 1 505 000 |
|
|
Årsresultat | 5 247 000 | 839 000 | -719 000 | 4 225 000 | 1 807 000 | 1 234 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 31 416 000 | 33 605 000 | 34 126 000 | 35 053 000 | 21 514 000 | 23 963 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 17 962 000 | 12 745 000 | 7 427 000 | 8 881 000 | 19 209 000 | 17 612 000 |
|
|
Sum egenkapital | 22 688 000 | 17 441 000 | 16 602 000 | 17 321 000 | 15 436 000 | 14 784 000 |
|
|
Sum gjeld | 26 690 000 | 28 909 000 | 24 951 000 | 26 613 000 | 25 287 000 | 26 791 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 15,7% | 4,3% | -0,9% | 14,4% | 7,0% | |||
Resultat av driften i % | 11,5% | 4,0% | -1,3% | 10,6% | 5,0% | 3,7% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 2,0 | 1,8 | 1,1 | 2,4 | 2,0 | ||
Egenkapitalandel i % | 45,9% | 37,6% | 40,0% | 39,4% | 37,9% | 35,6% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 1 024 000 | 942 000 | 947 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .