JS Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 99 048 000 | 86 174 000 | 76 140 000 | 76 688 000 | 77 510 000 | 73 546 000 |
|
|
Driftsresultat | 1 574 000 | -1 957 000 | 4 601 000 | 1 587 000 | 727 000 | 1 951 000 |
|
|
Resultat før skatt | 1 065 000 | -2 625 000 | 3 928 000 | 992 000 | 232 000 | 1 500 000 |
|
|
Årsresultat | 1 005 000 | -2 201 000 | 3 064 000 | 774 000 | 174 000 | 1 126 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 29 145 000 | 35 196 000 | 37 066 000 | 26 806 000 | 22 604 000 | 19 355 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 17 646 000 | 14 601 000 | 15 232 000 | 12 541 000 | 13 380 000 | 13 481 000 |
|
|
Sum egenkapital | 10 676 000 | 9 671 000 | 11 872 000 | 8 808 000 | 8 834 000 | 8 661 000 |
|
|
Sum gjeld | 36 115 000 | 40 127 000 | 40 425 000 | 30 538 000 | 27 149 000 | 24 174 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 4,0% | -3,5% | 10,5% | 4,6% | 2,4% | |||
Resultat av driften i % | 1,6% | -2,3% | 6,0% | 2,1% | 0,9% | 2,7% | ||
Likviditetsgrad 1 | 0,5 | 0,4 | 1,8 | 1,2 | 1,3 | 1,3 | ||
Egenkapitalandel i % | 22,8% | 19,4% | 22,7% | 22,4% | 24,6% | 26,4% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 597 000 | 597 000 | 645 000 | 634 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .