Johan Follestadsvei 18 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 6 020 000 | 5 086 000 | 4 775 000 | 4 588 000 | 4 512 000 | 4 114 000 |
|
|
| Driftsresultat | 4 307 000 | 3 410 000 | 3 276 000 | 2 949 000 | 2 826 000 | 2 422 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 976 000 | 496 000 | 3 276 000 | 1 563 000 | 1 097 000 | -530 000 |
|
|
| Årsresultat | 761 000 | 387 000 | 2 555 000 | 1 218 000 | 854 000 | -413 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 61 861 000 | 60 400 000 | 53 255 000 | 54 149 000 | 54 464 000 | 56 245 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 292 000 | 5 277 000 | 1 410 000 | 700 000 | 7 000 | 1 904 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 564 000 | 6 803 000 | 6 423 000 | 5 756 000 | 4 934 000 | 4 079 000 |
|
|
| Sum gjeld | 54 590 000 | 58 874 000 | 48 242 000 | 49 094 000 | 49 538 000 | 54 070 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 6,7% | 5,7% | 6,0% | 5,4% | 5,0% | |||
| Resultat av driften i % | 71,5% | 67,0% | 68,6% | 64,3% | 62,6% | 58,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 3,4 | 0,8 | 0,6 | 1,3 | 0,0 | 0,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 12,2% | 10,4% | 11,7% | 10,5% | 9,1% | 7,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
